Dlaczego właśnie RelaxSan

Dlaczego Relaxsan

Farmacell

Farmacell jak to dziala

Paczkomaty InPost

Paczkomaty InPost

Producenci

Certyfikaty

Baner_certyfikaty Relaxsan

Newsletter

Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.

Podając adres email wyrażasz zgodę na otrzymywanie drogą mailową informacji handlowych, marketingowych, reklamowych (newsletter) od Administratora danych osobowych. Więcej szczegołów tutaj. 

Rodzaje i koszty dostawy

RODZAJE I KOSZTY DOSTAWY

  1. Dostawa Produktu do Klienta jest odpłatna, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej. Koszty dostawy Produktu (w tym opłaty za transport, dostarczenie i usługi pocztowe) są wskazywane Klientowi na stronach Sklepu Internetowego w zakładce „Rodzaje i Koszty Dostawy” oraz w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia przez Klienta woli związania się Umową Sprzedaży.
  2. Odbiór osobisty Produktu przez Klienta jest bezpłatny.
  3. Sprzedawca udostępnia Klientowi następujące sposoby dostawy lub odbioru Produktu:

3.1.     POCZTA POLSKA  – przesyłka pocztex kurier 48 - www.poczta-polska.pl.

Koszt dostawy przy płatność przelewem – 10,00 pln

Koszt dostawy przy płatności za pobraniem – 12,00 pln

Przewidywany termin doręczenia następnego dnia roboczego po dniu nadania, zgodnie z procedurą Poczty Polskiej. W przypadku nieobecności odbiorcy w miejscu zamieszkania doręczyciel pozostawia awizo i zamówione produkty można odebrać na wskazanej placówce poczty. Jeżeli nie otrzymacie Państwo paczki ani awizo w ciągu 7 dni należy koniecznie skontaktować się z nami pod adresem sklep@eda-puh.pl lub telefonicznie 48 365 06 09.

3.2.     FIRMA KURIERSKA DPD – przesyłka kurierska - https://www.dpd.com.pl/

Koszt dostawy przy płatność przelewem – 14,00 pln

Koszt dostawy przy płatności za pobraniem – 16,00 pln

Przewidywany termin doręczenia do 1-2 dni roboczych. W dniu nadania paczki Klient otrzyma e-mail z informacją o numerze listu przewozowego przesyłki. Znając ten numer można śledzić drogę przesyłki w internecie . W przypadku otrzymania awizo skontaktuj się telefonicznie z najbliższym oddziałem DPD - https://www.dpd.com.pl/ - w celu przyspieszenia odbioru przesyłki. Jeżeli nie otrzymacie Państwo paczki ani awizo w ciągu 7 dni należy koniecznie skontaktować się z nami pod adresem sklep@eda-puh.pl lub telefonicznie 48 365 06 09.

3.3.     Paczkomaty InPost – przesyłka paczkomatami - www.paczkomaty.pl.

Koszt dostawy przy płatność przelewem – 10,00 pln

Koszt dostawy przy płatności za pobraniem – 12,00 pln

Jeżeli nie otrzymacie Państwo paczki ani awizo w ciągu 7 dni należy koniecznie skontaktować się z nami pod adresem sklep@eda-puh.pl lub telefonicznie 48 365 06 09.

3.4.     Odbiór osobisty dostępny pod adresem:

ul. Chorzowska 3, lok. 21, 26-600 Radom – w Dni Robocze, w godzinach od 09:00 do 15:00.

3.5.     Przesyłki zagraniczne – za granicę wysyłamy zamówienia o wadze do 1,00 kg za pośrednictwem Poczty   Polskiej, przesyłką poleconą priorytetową z potwierdzeniem odbioru.

Koszt dostawy przy płatności przelewem

waga przesyłki do 0,5 kg – 23,00 pln

waga przesyłki 0,5 - 1 kg - 36,00 pln

Przy wysyłkach zagranicznych nie ma możliwości zapłaty kurierowi przy odbiorze.

Standardowy termin doręczenia wynosi do 10 dni roboczych od momentu wysłania. Wysyłamy przesyłki do krajów Unii Europejskiej takich jak: Czechy, Niemcy, Słowacja, Austria, Węgry, Belgia, Dania, Estonia, Francja, Holandia, Litwa, Łotwa, Anglia, Finlandia, Hiszpania, Słowenia, Szwecja, Włochy, Grecja, Irlandia, Portugalia.

4. Sprzedawca udostępnia Klientowi następujące sposoby płatności z tytułu Umowy Sprzedaży:

4.1.     PRZELEWEM - za zamówione produkty możecie Państwo zapłacić przelewem bankowym. Prosimy o dokonanie przelewu (w wysokości wartości zamówienia wraz z kosztami przesyłki) na podany poniżej numer rachunku w terminie 7 dni od potwierdzenia zamówienia.

Dane do przelewu:
Przedsiębiorstwo Handlowe EDA Agata Albinowska
ul. Wstępna 36C/1, 26-612 Radom
Raiffeisen Bank Polska S.A.
67 1750 0012 0000 0000 3591 8191

w tytule przelewu prosimy wpisać NUMER ZAMÓWIENIA
Numer zamówienia znajdziecie Państwo w treści e-mail, potwierdzającego przyjęcie zamówienia.

 

4.2.     ZA POBRANIEM - za zamówione produkty zapłacicie Państwo przy odbiorze przesyłki listonoszowi lub kurierowi bądź w urzędzie pocztowym. W przypadku przesyłki Paczkomatami InPost opłata nastąpi kartą płatniczą w paczkomacie.

 

4.3.     GOTÓWKĄ PRZY ODBIORZE – w przypadku osobistego odbioru zamówienia w siedzibie firmy.

Design & Skuteczne pozycjonowanie & Linki sponsorowane interprom.pl
Sklep internetowy Shoper.pl