Dlaczego właśnie RelaxSan

Dlaczego Relaxsan

Farmacell

Farmacell jak to dziala

Paczkomaty InPost

Paczkomaty InPost

Producenci

Certyfikaty

Baner_certyfikaty Relaxsan

Newsletter

Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.

Podając adres email wyrażasz zgodę na otrzymywanie drogą mailową informacji handlowych, marketingowych, reklamowych (newsletter) od Administratora danych osobowych, którym jest Pani Agata Albinowska prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Przedsiębiorstwo Handlowe EDA Agata Albinowska ul. Wstępna 36C/1,26-612 Radom, NIP: 948-247-09-95. Administrator danych osobowych informuje, że podane przez Panią/Pana dane osobowe będą wykorzystywane jedynie w celu wysyłki newslettera. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu wysyłki newslettera, dane osobowe nie będą przekazywane podmiotom trzecim bez uzyskania Pani/Pana odrębnej zgody. Ma Pani/Pan prawo w każdym czasie do przenoszenia danych, dostępu do treść danych osobowych oraz możliwość ich poprawiania, wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych a także ma Pani/Pana także prawo do wniesienia skargi dot. przetwarzania danych osobowych do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Rodzaje i koszty dostawy

RODZAJE I KOSZTY DOSTAWY

  1. Dostawa Produktu do Klienta jest odpłatna, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej. Koszty dostawy Produktu (w tym opłaty za transport, dostarczenie i usługi pocztowe) są wskazywane Klientowi na stronach Sklepu Internetowego w zakładce „Rodzaje i Koszty Dostawy” oraz w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia przez Klienta woli związania się Umową Sprzedaży.
  2. Odbiór osobisty Produktu przez Klienta jest bezpłatny.
  3. Sprzedawca udostępnia Klientowi następujące sposoby dostawy lub odbioru Produktu:

3.1.     POCZTA POLSKA  – przesyłka pocztex kurier 48 - www.poczta-polska.pl.

Koszt dostawy przy płatność przelewem – 10,00 pln

Koszt dostawy przy płatności za pobraniem – 12,00 pln

Przewidywany termin doręczenia następnego dnia roboczego po dniu nadania, zgodnie z procedurą Poczty Polskiej. W przypadku nieobecności odbiorcy w miejscu zamieszkania doręczyciel pozostawia awizo i zamówione produkty można odebrać na wskazanej placówce poczty. Jeżeli nie otrzymacie Państwo paczki ani awizo w ciągu 7 dni należy koniecznie skontaktować się z nami pod adresem sklep@eda-puh.pl lub telefonicznie 48 365 06 09.

3.2.     FIRMA KURIERSKA DPD – przesyłka kurierska - https://www.dpd.com.pl/

Koszt dostawy przy płatność przelewem – 14,00 pln

Koszt dostawy przy płatności za pobraniem – 16,00 pln

Przewidywany termin doręczenia do 1-2 dni roboczych. W dniu nadania paczki Klient otrzyma e-mail z informacją o numerze listu przewozowego przesyłki. Znając ten numer można śledzić drogę przesyłki w internecie . W przypadku otrzymania awizo skontaktuj się telefonicznie z najbliższym oddziałem DPD - https://www.dpd.com.pl/ - w celu przyspieszenia odbioru przesyłki. Jeżeli nie otrzymacie Państwo paczki ani awizo w ciągu 7 dni należy koniecznie skontaktować się z nami pod adresem sklep@eda-puh.pl lub telefonicznie 48 365 06 09.

3.3.     Paczkomaty InPost – przesyłka paczkomatami - www.paczkomaty.pl.

Koszt dostawy przy płatność przelewem – 10,00 pln

Koszt dostawy przy płatności za pobraniem – 12,00 pln

Jeżeli nie otrzymacie Państwo paczki ani awizo w ciągu 7 dni należy koniecznie skontaktować się z nami pod adresem sklep@eda-puh.pl lub telefonicznie 48 365 06 09.

3.4.     Odbiór osobisty dostępny pod adresem:

ul. Chorzowska 3, lok. 21, 26-600 Radom – w Dni Robocze, w godzinach od 09:00 do 15:00.

3.5.     Przesyłki zagraniczne – za granicę wysyłamy zamówienia o wadze do 1,00 kg za pośrednictwem Poczty   Polskiej, przesyłką poleconą priorytetową z potwierdzeniem odbioru.

Koszt dostawy przy płatności przelewem

waga przesyłki do 0,5 kg – 23,00 pln

waga przesyłki 0,5 - 1 kg - 36,00 pln

Przy wysyłkach zagranicznych nie ma możliwości zapłaty kurierowi przy odbiorze.

Standardowy termin doręczenia wynosi do 10 dni roboczych od momentu wysłania. Wysyłamy przesyłki do krajów Unii Europejskiej takich jak: Czechy, Niemcy, Słowacja, Austria, Węgry, Belgia, Dania, Estonia, Francja, Holandia, Litwa, Łotwa, Anglia, Finlandia, Hiszpania, Słowenia, Szwecja, Włochy, Grecja, Irlandia, Portugalia.

4. Sprzedawca udostępnia Klientowi następujące sposoby płatności z tytułu Umowy Sprzedaży:

4.1.     PRZELEWEM - za zamówione produkty możecie Państwo zapłacić przelewem bankowym. Prosimy o dokonanie przelewu (w wysokości wartości zamówienia wraz z kosztami przesyłki) na podany poniżej numer rachunku w terminie 7 dni od potwierdzenia zamówienia.

Dane do przelewu:
Przedsiębiorstwo Handlowe EDA Agata Albinowska
ul. Wstępna 36C/1, 26-612 Radom
Raiffeisen Bank Polska S.A.
67 1750 0012 0000 0000 3591 8191

w tytule przelewu prosimy wpisać NUMER ZAMÓWIENIA
Numer zamówienia znajdziecie Państwo w treści e-mail, potwierdzającego przyjęcie zamówienia.

 

4.2.     ZA POBRANIEM - za zamówione produkty zapłacicie Państwo przy odbiorze przesyłki listonoszowi lub kurierowi bądź w urzędzie pocztowym. W przypadku przesyłki Paczkomatami InPost opłata nastąpi kartą płatniczą w paczkomacie.

 

4.3.     GOTÓWKĄ PRZY ODBIORZE – w przypadku osobistego odbioru zamówienia w siedzibie firmy.

Design & Skuteczne pozycjonowanie & Linki sponsorowane interprom.pl
Sklep internetowy Shoper.pl